Frakt og retur
Hos Glød Hudpleie er vi opptatt av at du skal få en trygg og smidig handleopplevelse, enten du kjøper produkter direkte i klinikken eller via vår nettside. Vennligst les gjennom våre vilkår for frakt og retur for å få en oversikt over hva som gjelder ved kjøp og forsendelse.
1. Fraktalternativer og levering
Vi tilbyr følgende fraktalternativer for produkter kjøpt via vår nettside:
Standard frakt
Varene sendes normalt innen 2-3 virkedager etter at bestillingen er bekreftet. Leveringstiden vil variere avhengig av ditt leveringssted, men tar vanligvis 3-7 virkedager i Norge.
Fri frakt
Ved kjøp over en viss sum tilbyr vi fri frakt. Detaljer om dette vil være tilgjengelig på produktsiden eller i handlekurven under kjøpsprosessen.
Lokal henting
Bor du i nærheten av vår klinikk i Drøbak, kan du velge å hente varene dine direkte hos oss på Dyrløkkeveien 2. Vi kontakter deg når bestillingen er klar for henting.
2. Fraktkostnader
Fraktkostnader legges til i kassen, basert på valgt fraktmetode og leveringssted. Fraktkostnader vil bli tydelig spesifisert før du bekrefter bestillingen. For bestillinger over en viss sum kan vi tilby gratis frakt, avhengig av kampanjer eller tilbud.
3. Forsendelsesbekreftelse og sporing
Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med en bekreftelse på forsendelsen og eventuelle sporingsdetaljer, hvis tilgjengelig. Dette gjør det mulig for deg å følge pakken din fra vårt lager og frem til leveringsstedet.
4. Retur og bytte
Vi ønsker at du skal være fornøyd med kjøpene dine hos Glød Hudpleie. Dersom du ønsker å returnere eller bytte et produkt, gjelder følgende vilkår:
Returfrist
Du har 14 dager fra du mottar varene til å returnere dem. For å være kvalifisert for retur, må produktet være uåpnet, ubrukt og i originalemballasjen.
Returprosedyre
Ta kontakt med oss via e-post på glodhudpleie@gmail.com for å informere om at du ønsker å returnere et produkt. Vi vil sende deg instruksjoner for retur. Du er ansvarlig for fraktkostnader knyttet til retur, med mindre produktet er defekt eller feil levert.
Tilbakebetaling
Når vi har mottatt og godkjent returen, vil tilbakebetaling bli behandlet innen 14 virkedager. Refusjonen skjer via samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøpet.
Bytte av produkt
Hvis du ønsker å bytte et produkt, send en e-post til oss, så hjelper vi deg med bytteprosessen. Returreglene for bytte er de samme som for ordinære returer.
5. Defekte eller feil leverte produkter
Hvis du mottar et defekt eller feil levert produkt, ta kontakt med oss så raskt som mulig. Vi vil da sørge for å rette opp feilen uten kostnad for deg:
Defekt produkt
Hvis produktet er skadet eller har en produksjonsfeil, ber vi deg sende oss bilder av produktet sammen med din forklaring. Vi vil tilby erstatning eller refusjon.
Feil produkt
Hvis du har mottatt feil produkt, vil vi sørge for at riktig vare blir sendt til deg så raskt som mulig, og dekker returkostnadene for den feilaktige varen.
6. Unntak for returer
Vær oppmerksom på at visse produkter ikke kan returneres på grunn av hygieniske årsaker. Dette gjelder spesielt åpne hudpleieprodukter, med mindre de er defekte eller feil levert. Vi kan heller ikke tilby retur eller bytte på gavekort.
7. Angrerett
I henhold til norsk lov har du 14 dagers angrerett på kjøp gjort på nett. Dersom du vil benytte deg av angreretten, kan du fylle ut angrerettskjemaet som du finner på Forbrukerrådets nettside, og sende det til oss sammen med produktet du ønsker å returnere.
8. Kontaktinformasjon for retur
For retur eller spørsmål angående frakt og retur, kan du kontakte oss på:
E-post
Telefon
+47 404 82 848
Adresse for retur
Glød Hudpleie, Dyrløkkeveien 2, 1448 Drøbak
Vi er her for å sikre at du får en smidig opplevelse, både ved kjøp og eventuelle returer.
Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.